Cum arata un proiect ce imbina coaching-ul, pictura si organizarea personala?

  • 19 февр. 2018, 15:22
  • 1 192

Maria Dinu are 35 de ani este economist, absolventa de ASE, insa “intr-o viata paralela” si-ar fi dorit sa faca Artele si sa devina pictorita. “Din fericire insa, pot sa le imbin pe ambele prin proiectul Colorful Mind”. In ce consta acesta si cum imbina viata corporate cu pasiunea ei, citeste in materialul de mai jos.

Lucrez in mediul corporate, in resurse umane, sunt si coach, asa ca dezvoltarea personala e un domeniu pe care l-am aprofundat de multi ani. In concediul de maternitate, dorindu-mi mai mult timp pentru mine, mi-a venit ideea ca, in loc sa cumpar un Life Planner nou, sa il creez eu pe cel mai bun pe care il pot imagina”, povesteste ea inceputul proiectului.

Practic, Colorful Mind imbina ceea ce stie mai bine – coaching, pictura, organizare personala.

Live Planner este o agenda personala, ilustrata de ea insasi, cu instrumente de coaching si de planificare integrate. Vine cu formate speciale in care iti poti vizualiza intreaga viata, sau planifica obiectivele pe luna, sau poti sa te gandesti la proiectele noi pe care le ai in minte.

Proiect selectat pe Startarium

“Ideea mi-a venit in iunie-iulie, in august aveam deja picturile finalizate, iar prototipul a iesit din tipar in septembrie. In octombrie-noiembrie am derulat o campanie de crowdfunding prin platforma Startarium (detinuta de Impact Hub si finantata de ING). Mi-am stabilit un target de 3.000 de euro, pe care l-am depasit in final ajungand la 257% (7000+ euro)”.

“Pentru ca am avut foarte multi sustinatori si o reactie exploziv de pozitiva la plannerele lansate, campania a obtinut dublarea finantarii targetului initial, fiind una din cele 6 campanii castigatoare din 2017”, povesteste tanara intreprinzatoare, aflata la primul ei proiect pe cont propriu.

Cum s-a pregatit pentru crowdfunding

“Pentru a ma pregati, am citit mult despre campaniile de crowdfunding, am discutat cu alti antreprenori, am cerut recomandari de furnizori, mi-am creat o planificare solida si am postat foarte mult in social media. A contat ca plannerul are in spate o poveste autentica, fiind integral pictat si creat de mine; nu este doar o simpla agenda pe care o cumperi dintr-o librarie. Materialele folosite sunt de cea mai buna calitate, este un produs premium, gandit pentru cei care folosesc agende zilnic si care apreciaza papetaria. Este tiparit digital, lucru care imi permite realizarea de tiraje foarte mici si personalizarea completa - deocamdata m-am limitat la a face coperti cu optiunea de a adauga numele posesorului, insa am creat si plannere unicat, cu coperti pictate special pentru posesoare, pe baza unui brief. De asemenea am putut realiza si editii custom, pentru companii”, subliniaza Maria.

Clientii sai lucreaza majoritatea tot in domeniul corporate sau in creatie, fiind oameni tineri, cu studii universitare si cunostinte bune de limba engleza, in special femei, interesate de dezvoltarea personala si invatarea continua.

“Ele investesc timp in a avea grija de sine si a duce o viata echilibrata, iar acest life planner devine un companion care le ajuta sa realizeze inca si mai mult, mentinandu-si focusul”.

“Dupa valul de comenzi din perioada octombrie - ianuarie, am ajuns intr-o perioada mai linistita, care imi permite sa ma concentrez pe viitoarele noutati. Am in plan lansarea unor editii speciale (coperta de primavara cu flori abia a iesit din tipar), formate diferite si continuturi adaptate pentru anumite nise, cum ar fi chiar mamele antreprenor, cum sunt si eu. Am realizat chiar si un workshop de Life Design, adresat celor care isi doresc ceva mai mult decat o simpla utilizare zilnica a plannerului, si au nevoie sa isi regandeasca perspectiva de viata cu ajutorul meu ca si coach”.

Fiind inca in primul an de activitate, tanara isi doreste sa securizeze o baza solida de clienti si sa extinda sfera colaborarilor corporate, incepute la finalul anului 2017.

“Cred ca este o realizare faptul ca am realizat deja profit, si imi doresc sa mentin acest lucru, crescand business-ul in mod sustenabil. Cred ca e important sa existe un echilibru intre diversitatea produselor oferite (tip de coperti, formate diferite, continut diferit pe nise) si simplitatea business-ului, care sa imi permita un raspuns rapid si personal catre clienti, dar si mentinerea unor stocuri cat mai mici”, spune Maria.

In ceea ce priveste fiscalitatea, desi “o speria” initial, acum considera ca este una echilibrata pentru antreprenori.

“Inca sunt la inceput, insa am putut sa imi desfasor activitatea destul de usor, cu ajutorul unor furnizori care mi-au facilitat accesul la servicii contabile sau legale. Cred ca din ce in ce mai mult se va dezvolta sfera antreprenoriala bazata pe online (cum a fost si experienta mea de crowdfunding, realizata 100% online), si orice suport in acest sens, asa cum este platforma Startarium, poate incuraja oamenii ca mine, cu idei aflate la inceput de drum, sa faca pasul de a lansa o noua afacere”, incheie tanara.