Căutăm o persoană entuziastă și comunicativă, pregătită să își pună abilitățile în valoare într-un mediu dinamic!
Cerințe:
-Comunicare excelentă și atitudine proactivă, dornică să învețe și să se dezvolte.
-Capacitate de a gestiona eficient situațiile cu clienții și de a găsi soluții.
-Abilități interumane excelente, orientate spre construirea de relații de încredere.
-Cunoștințe fluente de limbă română și rusă.
-O atitudine și abordare pozitivă și orientată către client.
Ce oferim:
-Training și oportunități de dezvoltare profesională, inclusiv posibilitatea de a avansa
-Lucru într-un service de prestigiu din Republica Moldova.
-Pachet salarial competitiv, plus bonusuri.
-Program de lucru full-time în Botanica, de luni până vineri, între orele 09:00 și 18:00, cu program scurt sâmbăta, între 10:00 și 15:00 sau program part-time de la 09:00-13:00/14:00
-Suport continuu din partea echipei și un mediu de lucru colaborativ.
Responsabilități:
-Introducerea și verificarea acurateței datelor pe site-ul companiei.
-Răspuns la apelurile și solicitările clienților.
-Gestionarea solicitărilor partenerilor prin telefon și email.
-Oferirea de suport conform procedurilor interne.
-Căutarea informațiilor necesare pentru a răspunde eficient și corect clienților.
-Furnizarea de detalii despre produsele și serviciile noastre clienților.
Cum să aplici:
Te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresa Hr@arron.md până pe 25.10.2024. Așteptăm cu interes să te cunoaștem și să explorăm împreună oportunitățile din echipa noastră!