Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
15 000 MDL
Salariu, de la
Full time
Orarul de lucru
Principalele responsabilități ale postului:
1. Înregistrarea și evidența documentelor de import / export ;
2. Arhivarea electronica a documentelor de import / export ;
3. Evidența contractelor cu clienții și arhivarea electronica a acestora ;
4. Asigurarea suportului privind completarea și gestionarea documentelor din cadrul intreprinderii.
5. Întocmirea Actelor de verificare cu clienții și furnizorii.
Cerințe:
1. Competențe de lucru cu PC, MS Office, 1C: Enterprise
2. Cunoașterea limbilor romana si rusa.
3. Experienta in domeniu minim 2 ani.
Noi oferim :
1. Program de lucru L-V 9.00-18.00
2. Salariu 15000 lei
3. Firma este situata in satul Magdacesti. Se asigura transport din sectorul Riscani, durata deplasarii aproximativ 15 minute.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. indicând postul pentru care aplicați la următoarea adresă de e-mail:
contabilitate@artinox.md
regiune Moldova Criuleni