Oferta este expirată, ștearsă sau ascunsă de către utilizator.
16 000 MDL
Salariu, de la
Full time
Orarul de lucru
Atribuții principale (și sarcini aferente):
1. Salariul, calculul indemnizației de concediu, calculul indemnizaţiei pentru incapacitate temporară de
muncă , calculul si evidenta tichetelor de masa;
2. Achitarea salariilor la cardurile bancare (banca-client) si eliberarea fiselor de calcul salariatilor;
3. Înregistrarea ordinelor de angajare și concediere, transfer pentru salariați, și a cererilor privind scutirea de
impozit pe venit.
4. Evidenta documentelor de casa
5. Evidenta deplasarilor și întocmirea deconturilor de avans.
8. Întocmirea rapoartelor statistice M 1, M 2
9. Evidența mijloacelor de transport (Evidența combustibilului, anvelopelor și acumulatoarelor)
Cerințe:
1. Competențe de lucru cu PC, MS Office, 1C: Enterprise
2. Cunoașterea limbilor romana si rusa.
3. Experienta in domeniu minim 2 ani.
Noi oferim :
1. Program de lucru L-V 9.00-18.00
2. Salariu 16000 lei
3. Firma este situata in satul Magdacesti. Se asigura transport din sectorul Riscani, durata deplasarii
aproximativ 15 minute.
Vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. indicând postul pentru care aplicați la următoarea adresă de e-mail: contabilitate@artinox.md
regiune Moldova Criuleni