Rogob este în căutarea unei colege/unui coleg pentru a suplini funcţia de Manager Achiziții și Import.
În rolul de Manager Achiziții și Import vei planifica, organiza, coordona și asigura controlul activităților de achiziții (food și non-food), în conformitate cu politicile Companiei.
responsabilitățile tale:
- evaluarea necesarului lunar de achiziții
- identificarea și menținerea colaborării cu furnizorii cheie
- elaborarea cererilor de ofertare, negocierea termenelor și condițiilor comerciale
- analiza și selectarea ofertelor de preț
- negocierea și încheierea contractelor de achiziții cu furnizorii de materie primă, produse, servicii, etc…
- pregatirea, lansarea, administrarea și urmărirea comenzilor de aprovizionare până la recepția finală
- urmărirea respectării de către furnizori a condițiilor comerciale agreate (inclusiv a costurilor de logistică)
- întocmirea de Forecast anual și monitorizarea achizițiilor pentru evitarea rupturii de stoc sau suprastocului
- analiza pieței, monitorizarea evoluției prețurilor și impactul acestora asupra activității Companiei.
ce așteptăm:
- studii superioare finalizate (economice, gestionarea afacerilor sau similar)
- experiență managerială de min. 2 ani într-o poziție similară
- abilități excelente de persuasiune și negociere
- abilități excelente de organizare a timpului și de prioritizare a sarcinilor
- capacitatea de a găsi soluții optime și rapide
- fluență în limbile română, rusă și engleză.
ce oferim:
- carieră în una dintre cele mai mari companii producătoare din țară
- remunerare atractivă, bonusuri de performanță
- mediu de lucru dinamic
- prânz asigurat de Companie
Dacă te-ai regăsit în cele descrise mai sus, expediază CV-ul la adresa de e-mail: hr@rogob.md și noi avem grijă să te contactăm.
Te așteptăm în echipa Rogob!